Fint som snus!

Idag har alla varit så glada och trevliga!

Jag är också glad. Kanske beror det på min finfina Brighton-tröja som jag har på mig dagen till ära?


Min mamma var söt idag. Hon ringde mig och sa: Jag saknar dig jättemycket!

Hon har ju varit i Belgien i snart två veckor. Jag frågade hur hon skulle palla nästan ett år om det var så illa efter två veckor...

Och snart kommer min pappa hem från Danmark, och han har tagit med sig god maaaaat! (Jag är hungrig).

Och jag håller på med en "Tagga till" spellista! Med massa sköna låtar som man kan lyssna på hög volym när man t.ex taggar USA?

Resultatet kommer när den är slipad och klar.



det är vad jag kallar... FINT SOM SNUS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0