Påskelipåsk

Tänker göra precis som alla andra den här dagen och börja mitt blogginlägg med ett "Glad Påsk".

Snart ska jag in till Telia och fixa ett nytt simkort eftersom min mobil är borta.
En rolig grej som hände igår var att Lotta ringde till mitt hemnummer. Det kändes nästan lite som lågstadiet när man ringde hemnumret och: Hej ska vi leka? :)

Nejmen, njut av påsken och påsklovet för dem som precis har fått de. Jag ska iaf göra det! Och käka grovt mycket godis!


Har någon slags brist på bildmaterial.
Och då det är påsk så bjuds det på en bild på en väldigt väldigt väldigt
gammal bild på mig.


Kommentarer
Postat av: NOWNA - NWNA.BLOGG.SE

Har du sett filmen Goodfellas? Tänder du på "Bad Boys"?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0