Hela världen i ett hus.

Som vanligt så överdriver jag lite smått.
Kerstin från Tyskland, Ploen från Thailand, Ina från Korea, Niki från Österrike, Janina från Spanien och Jag hade en trevlig kväll med Kyckling och INDIANA CORN.

Snackade med Emmouh på skype tidigare idag, vi skrattade lite åt amerikanska versionen av Pippi och för en stund så kändes det nästan som om jag var hemma hos henne i Sverige.

Imorgon ska jag nog ta en sväng förbi Target och inhandla lite nödvändiga prylar. Sedan blir det förmodligen bio med Janina och Kerstin.

Men nu... SOVA! Hoppas på att få sova hela natten den här gången, Kattjäveln väckte mig igår genom att vandra runt i min säng. Och när jag sedan skulle få ut fanskapet så ville hon inte. "Peeka come here NOW!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0