Fixar och trixar

Sitter uppe fast det är galet sent. Man tänker så bra på natten, eller hur?
Iaf, Jag sitter och läser lite olika utbytesstudentbloggar och kollar runt och samlar på mig så mycket information nu som möjligt.

Dessutom... Fick jag ett mejl från min RC (och i mitt fall IEC också, eftersom de är samma person). Eller, dem är två - Carl och Toni Wilmert. Mejlet är lååångt och jag fick lite halvt hjärnsläpp en stund. Men nu är jag tillbaka och tänkte läsa igenom varenda litet ord.

Första sommarlovsveckan så har jag bara sovit, sovit, sovit, vart med lite vänner, sovit och sovit.
Men imorgon börjar sommarlovet på riktigt då jag drar ner till ESPEVIK i Varberg!
Emmouh och Emma följer med och väl där så står Ida med öppna armar. Hoppas jag

Därför blir det inte mycket bloggande. Då internet inte är på topp där. Men jag lovar att uppdatera om det händer någon på USA-fronten. Än så länge är det rätt dött och jag väntar på reseinformation...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0