Hemlighetsmakeri

Espevik.
Där är vi nu. Vi inkluderar också två emmor och en ida som bor lite längre bort.
Vi har ätit alldeles för mycket mat, glass, grädde, jordgubbar och tårta. Snart ska jag äta mer glass.
Emmorna ska bada och jag ska titta och läsa i min studenthandbok. Och förövrigt så är det två veckor och sex dagar kvar tills jag åker till united states of america!
Kan inte låta bli att tycka det är rätt så ascoolt!

Imorgon åker vi hem. Sadface. Men jag åker tillbaka på torsdag om inte vi drar till Liseberg (jagvilljagvilljagvill) istället.

Dessutom så har det hänt en stoooor grej på USA-fronten. Men det tar vi imorgon när jag kommit hem och fått reda på lite mer. Oj, så hemlighetsfullt det blev nu då. Mohaha!

Detta blogginlägg tillägnas Guld Glenn Låbbstärre och hans vän Roffe Af Gahrn i Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0