Mot Hufvudstaden!

Sitter just nu, klockan kvart i ett på natten och fyller i det sista i min visumansökan.
Emmouh sitter brevid och glor på Sherlock Holmes.
Imorgon intar jag alltså Stockholm tillsammans med mor min för att ha lite kul innan jag ska till ambassaden på måndag. Rätt på bra start på sommarlovet tycker jag.

Dock känns det liiite vemodigt med sommarlov, men det kändes likadant med jullovet och det blev ju skitbra om jag minns det rätt! Nu i sommar ska jag ha kul! Och sen... INTAR JAG UNITED STATES OF AMERICA I ETT ÅR!

Hur coolt är inte det egentligen?

Kommentarer
Postat av: Evelina

oh please berätta hur det gick på ambassaden!!! Jag är SJUKT nervös för det :P haha!

2010-06-14 @ 20:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0