Nyhet.

Nu är hemlighetsmakeriet över. Eller vad man ska kalla det?
Iallafall... I onsdgs förra veckan ringde det från EF och sa att min värdfamilj har bestämt sig för att ta emot en till student! Från början var det meningen att denna studenten bara skulle bo hos min värdfamilj i ett par veckor tills hon fick en permanent värdfamilj. Men nu har de bestämt sig för att ta emot henne permanent!

EF frågade då hur jag ställde mig till detta och jag sa att jag skulle tycka att det var jättekul med en värdsyster. Så de skickade hem ett papper som jag skulle skriva på som ett intyg på att det var okej.

Så nu har jag alltså en värdsyster som heter Charlotte och kommer från Tyskland! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0