Avresemöte.

Igår var jag på EFs avresemöte. Fyra timmar och räääätt bra med information. Fast å andra sidan är det bara bra att veta så mycket som möjligt nu när det bara är ett litet tag kvar tills avresa.

Sjukt vad tiden går fort! Det är inte ens två månader kvar och jag kommer ihåg när man gick och tänkte: Om ett halvår är jag i USA. Då tyckte jag att det kändes som ingenting och en evighet på samma gång. Jag har faktiskt lite samma känsla nu. Är verkligen taggad till hundratusen, det lilla problemet är bara att jag vill ta med alla nära och kära dit. Hahah :)

Nu ska jag se på American History X. För er som inte sett den - Det finns inget att disskutera, bara se den!!!
Är sjuk dessutom och hoppas innerligt att jag blir helt frisk till lördag då det blir Green Day med Johnossi som förband på Ullevi för hela slanten!


Sjuk bild från förra sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0