Jag blir otålig.

Vissa vet kanske om att jag gärna oroar mig i onödan?
Nu är det så iaf. Nu är det exakt två månader kvar tills jag åker till USA och vart skjutton är visumhandlingarna?!
Ja, jag vet att EF skickar så fort EF i Boston har fått dem eller nått. Men jag har hört att det tar ungefär en månad att få sitt Visum (OBSERVERA att jag har HÖRT!) och det betyder att jag isåfall har ca. en månad på mig att få visumhandlingarna från EF och åka upp till sthlm, vilket inte går på en eftermiddag...

Ja, nu är alltså Felicia "oroarN" Forsberg igång igen.
Men det ska nog lösa sig på något vänster.


googlebilder <3 hehe.


Kommentarer
Postat av: Julia

sv: jag tävlar för lilla klubben Viarps Kör & Ridklubb :)

2010-05-18 @ 22:05:29
URL: http://hotchocolatewithcream.blogg.se/
Postat av: kristin

EFkontoret skickar ut visumgrejer denna veckan, ;) fick mina idag efter varit superstressad över det! haha. och det finns massor av tider kvar i Juni och Juli som man kan boka in sig på.

2010-05-19 @ 18:41:45
URL: http://kristinfe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0