Lever

Jag lever. Fast det är knappt.
Den här veckan är verkligen helt psyk!!!

Måndag: NP tyska - lesen. Drig ner på spontanshopping med Andrea. Hem och pluggade tills jag tillslut somnade.

Tisadg: Tråkig dag. Jag och min Samhällskunskaps mate Eve fick lite panik över samhällsinlämingen. Ner på stan igen och köpte lite stuff jag lade udan igår.

Onsadg: Dödens dag. NP tyska - Schreiben. Naturkunskapsprov OCH samhällsprov. MUMS! Sedan ska jag fixa lite inför det stundande Barnkalaset.

Torsdag: Tänkte stanna kvar i skolan och fila på samhällsinlämningen en stund för att senare dra ner och fika med Emmouh och Elin. Sen ska jag hem och städa.

Fredag: NP tyska - Hören. På kvällen vankas Bäckängsfest!!! Årets sista och för min del sista innan jag kommer hem från staterna igen! Party och en massa skoj!

Lördag: Barnkalas@ my place! För mina fina journalistik flickor och pojke. Det bjuds på fiskedamm och tårta. Sedan ska jag dirr ner mot Varberg på kalas. Farmor fyller 70.


Söndag: EF avresemöte på Hvitfeldska! Great!


Längtar tills jag kommer hem imorn och alla hemskt tråkiga prov är gjorda. Nu ska jag plugga tills hjärnan sprängs! Sen är det dags att plugga inför nästa veckas inlämingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0