onödig fakta


Ditt namn? Hela namnet är då Felicia Josefine Rebecka Forsberg.

Hur Lång är du? Ja, enligt den lite halvt efterblivna läkaren som skulle mäta mig med måttband (??) så är jag 170, men det går jag fan inte på! 166 skulle jag tippa på.

Spelar du något instrument? Lite gitarr. Inget att skryta med.

Hur gammal är du? 16 bast, blir 17 i höst.

Har du några syskon? Nej men ett djur dem kallar för min syster.

Dina första tankar när du vaknar? "dödadödadöda" (fråga Lotta och Elvira, dem kan intyga!)


Vart befinner du dig just nu? @home

Biter du på naglarna? Nej, men när jag är stressad/nervös biter jag på nagelbanden.

Vem är snyggast? Johannes Halbig. heheheheheheheheh.

Vem vet mest om dig? Emmouh, Lotta och Elvira skulle jag tro.

Vad vill du ha just nu? En ljummen sommarnatt med en bästa vän vid havet.

Ditt mål i livet? Svår fråga. Vågar inte ha för höga mål...

McDonalds eller Burgerking? Donken <3

Sjunger du? Ja, men det låter inget vidare.

Kommer du överens med dina föräldrar? Det har hänt!

Din hårfärg? lite ljusare mörkbrunt (fattar ni?)

Skor du hade på dig idag? ALLTID mina dr martens!

Favoritårstid? Gillar alla årstider på sitt sätt.

Favoritmat och dryck? Säger som Emmouh - Har man cola behöver man ingen mat! Nejmen, Cola (vad annars?) och sushi.

Hur svarar du i telefonen hemma? "Hej det är Felicia"

Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer. allt från "vad vill du?" Till "jaosajaosa!" (fråga inte)

Sov du ensam inatt? Hahha, det är ingen som vågar sova med mig.

Vad gjorde du kl 08 imorse? funderade på om huvudet kan sprängas p.g.s huvudvärk.

Vad var det senaste någon sa till dig? "Sov lite"

Druckit idag? Jag har inte vågat mig på att dricka något idag.

Vad är det för väder hos dig nu? solen skiner, himlen är blå, bladen på träden har kommit. Fint med andra ord.

Drömmer du mardrömmar? Ja, för ofta tyvärr.

Favoritklädsel? Något jag tycker är fint.

Favoritgodis? Jag lever för detta underbara fenomenet Lakrits <3

Hur många kuddar sover du med? Minst två iaf.



Längtar du mest efter just nu? Att må bättre.

Vad luktar det nu om du sniffar lite? Ingenting?

Saknar du någon just nu? Saknar Emmouh lite faktikst.

Längtar du till din nästa födelsedag? Haha, det är ett tag kvar typ.

Är du blyg? Men dö. Ja!

Tycker du att du har fin dialekt? Har jag dialekt?

Har du använt någon hårprodukt? Ja?

En bra film? Oj, svårt. Fucking Åmål (BD är ju med) Juno (störtskön) Tjenare Kungen (Jag önskar jag levede på 80-talet)

Vem får en kram? En söt en.

Vem får en puss? En söt en.

Sprit, cider, vin eller öl? Man halsar ju en flaksa vodka till frukost.



Hund, råtta eller katt? Hund.

Vad stog det i det senaste smset du fick? Det var från Madde, men pallar inte skriva vad det stod.

Vem ringe du senast? Lotta

Vem ringde dig senast? Lotta som hade damp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0