"Rektorn vill prata med dig"

Ja, när min mentor sa det till mig igår så tänkte jag tanken: Vad har jag nu gjort för dummt?
Men insåg sedan att jag har varit en snäll flicka. Han skulle tydligen prata med mig om mitt utbytesår. Jag vet fortfarande inte varför men tänkte gå dit imorgon och checka läget.
Hoppas allt är lugnt. Vilket jag antar att det är.

Idag var det ju dödens dag, men jag överlevde!!! Så idag har jag medvetet hoppat allt plugg och bara chillat! Detta innebär dock liiite mer plugg i helgen, men det får jag ta.
Nu ska jag ta min cola (gottgottgottgottgott) upp till mitt rum och avnjuta en trevlig film. Om jag hittar i flyttlådorna vill säga.

(ledsen för tråkiga inlägg utan bilder eller något. Det är lite knapert med datorer med internetanslutning så här i inflyttningstider)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0