Detta är mitt liv i AMERIKATT!

Daniella ville höra mer om min skola och värdfamilj osv.

Jag bor i en trevlig stad som heter Fort Wayne, som ligger i nordvästra delen av Indiana. Fort Wayne är typ lika stoort som Malmö och vi har Indianas största mall. Vi bor tre timmar från Chicago och dit ska jag för första gången nästa helg.

Jag bor i ett rätt så fullt hus. Det är min värdmamma Cindy, hon är EF representant för EF kids i Fort Wayne. Detta är hennes första hela år, så än så länge har hon en tjej från Thailand och en från Tyskland. Nu i januari kommer det en tjej från Tyskland också. Kerstin och Ploen, som från thailand och tyskland som är här nu är helt UNDERBARA! Jag älskar dom.

Min värdpappa John jobbar out of town så han är bara hemma på helgerna. Han har världesn längsta skägg och ser lite läskig ut, men han är verkligen en riktig mjukis. hahah.

Sen bor jag med min värdbror Ethan, 10. Han är helt hyper och älskar typ world war 2. Min värdbror Austin, 19. Han är aldrig hemma typ så jag ser inte han så mycket. Min värdsyster Lyndsay, 21. Hon har precis gått ut collage som pastry chef så hon och hennes pojkvän Cory bor hos oss tills dem hittar eget.

Sen så är det min värdsyster Janaina från spanien. Hon bor på Lanzarote! Hon är enda barnet så hon är rätt bortskämd typ. Och ibland är hon riktigt jobbig. Men jag antar att det är så en lillasyster ska vara?


Cindy - Världens bästa värdmamma!


Ploen, Janaina, Jag och Kerstin.


Min skola, Concordia Lutheran High school är en kristen privat skola. Vet inte men folk tycker det låter läskigt när man säger kristen skola. Men det är inte farligt alls. Vi har Chapel på måndagar och typ kristen policy. Det är det enda typ. Vi har också skoluniform, vilket jag fullkomligt hatar!!! Den är ful och jobbig. Haha.
På skolan går det cirkus 600 elever och jag och Janaina är de enda utbytesstudenterna, fast i januari börjar Katrhrin som kommer från tyskland där också.
Jag är med i skolans simlag och tycker det är phett kul, trots att vi simmar 13 timmar i veckan...


En mycket glad bild på mig i Uniform...


Jao, det var väl lite om mitt lajf i ämöööörrreka.
Om det undras något mer så svarar jag gärna på frågor och sånt.
Pussar och kramar.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Tack för att du svarade :D det var riktigt intressant.

Vill själv åka på utbytesstudent år men mina föräldrar vill inte det.. haha så det blir mest att drömma sig bort för min del :)

2010-11-27 @ 17:30:05
Postat av: Christian Forsberg

Snygg Unif... Fille !!!

2010-11-29 @ 14:19:08
Postat av: Cindy

And I have a very lovely sweet and wonderful exchange daughter who is a joy to spend time with. :) I love having you here and will miss you so much when you go home.. Love you bunches Cindy

2010-12-01 @ 18:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0