Swim meet!

Idag hade vi vårt första swim meet mot Dekalb. Hur det gick vettefan, det enda jag vet är att jag gjorde vad jag skulle och sen om det gick bra eller dåligt skiter jag i ;)



Ja, jag vet att jag precis la upp en bild på mig själv i swim suit... Ville bara visa hur Concordias suit ser ut.
Jag lovar att jag nästan dog när jag skulle få på mig den, tightaste baddräkten på jorden, NO KIDDING!
Förresten, jag vet att ni verkligen alltid har undrat hur jag skulle se ut i en rosa, zebra mönstrad baddräkt. Och jag vet att ni aldrig trodde att jag någonsin skulle ta på mig det. Men oj oj oj vad fel man kan ha! heheheheheh.

Kommentarer
Postat av: die jerpy

SÅ SÖT!

2010-11-29 @ 21:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0