Flyttlåda från Sverige.

När jag gick ner i köket för cirkus en timme sedan så stod det en fet flyttlåda på bordet. Jag blev happyface.

Fick en massa födelsedagspresenter som jag fusköppnade idag (Fyller inte år förren på måndag).

Av min fina, underbara familj fick jag:
- En cool skjorta
- Svart lika cool tunika
- Armband
- Tusen kilo godis! (mycket lakrits, yummi!)
- Blåbär, skogsbär och hjortron sylt.
- Ridstrumpor!
- Håkans nya skiva
- Min gosedjurshund vovis som jag har haft sen jag var 1. Glömde han hemma :(

Av mina besta svener Lotta och Elvira fick jag:
- Min favorittidning, GLITTER med Justin Bieber omslag. TACK JAG ÄLSKAR ER!!!
- Tokio Hotel planscher (HAHAHAH!)
- Mer godis. Gott gott.
- Det bästa från Idol 2004-2009 dvdn. Awesome!
- En ring som passade mina konstiga fingrar perfekt. Lika perfekt som mina svener <3

Av cepe Emmouh och Elin fick jag:
- en kalender med snygga killar (??) Varför? hahah!
- En fotoram med en ytterst vacker bild där en GRIS har hoppat fram!
- Såna där kalassnören.
- En svensk bok för barn som ska lära sig räkna till 12.
- En massa borås tidnings papper!

Av mormor och Uffe fick jag:
- Underkläder, haha!
- Polkagris!

Ni anar inte hur glad jag blev för allt. Tack för att ni där hemma finns och tänker på mig.
Jag älskar er allihopa <3

Två steg från paradise. Vovis. Marabou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0