Fyra födelsedagar och ett fiasko (fast bara en födelsedag)

Fast fiasko är helt fel ord. Men inget gick som planerat, men det gör inget för det var kul ändå.
Ina från Korea fyllde år idag så vi blev bjudna på lunch, som blev till middag istället för vi hamnade på Applebee's efter många om och men. Men det var gott och jag fick gratis dessertkort. Har jag berättat om Applebee's fantastiska desserter? Det är så gott att man dör lite.

Iaf så är Timo Räisänen världens bästa just nu ikväll. Min favorit är tråkigt nog fear no drakness promise child... Men den har alltid vart min favorit sedan första gången jag hörde den 06.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Nice med Applebees... Där skulle jag gärna vilja Käka när vi Kommer Över !!! Ring när du Hinner/Har Lust... Puss Pappa

2011-02-15 @ 08:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0