bänaönflöga.

Okej Elvira. Du har rätt. Där svek jag dig lite. Så för att få dig på glatt humör igen så får du ett helt eget inlägg.

Detta gjorde vi under 2010.
1. Vi missade bussen en gång. Så vi gick och köpte en flaska juice och rullade den nedför en liten sluttning och sen såg vi långsamt att bussen åka förbi. Så vi springer som två galningar mot resecentrum där vi med lite tur hinner med bussen hem mot viskafors.

2. Vi Räknade Svea mössor och tyckte de var fula.

3. Vi firade att vi känt varandra i 2 år. Så vi bakade en tårta (fast egentligen minns jag inte om vi gjorde det, men det låter rimligt). Och så åt vi nog upp den. Om jag känner oss rätt. En gång hemma hos mig bakade vi chokladbollar. Eller, Elvis bakade och jag åt.

4. Jag och Lotta ville ta med henne på Johnossi. Men hon kände sig tråkig och stannade hemma hos mig och såg på film istället.

5. Elvira är helt okej på att göra chips med dipp med "tysk" accent. Ja, filmen är i tryggt förvar.

6. Vi åt rätt mycket chips med dipp.

7. Elvira hittade ett gammalt trappräcke (??) i vårt nya hus och lekte Gandalf.

8. Under sommaren kidnappade hon och Lotta mig. Jag fick gå med ögonbindel genom hela Lidköping.

9. Lotta cyklar bakom med Pizza och jag säger: elvis, det luktar pizza. Elvis svarar: det gör de inte alls de din tjockis!!!

10. "Vad heter de svenska rovdjuret med toffsar på öronen? ..... Maria Montazami"

11. Mcflurry marängsviss förgyllde sommaren.

12. Fabi bajsar. Det där var mest menat till Lotta men... Hehehehe

13. "Fille... Bli inte arg på mig nu... Men jag typ lyssnar på kent..."

Nu får det räcka. 13 punkter, oturstalet. Du är ful och jag saknar dig inte.



Bjuder på en alldeles för attraktiv bild också. Puzz beztizzz!

Kommentarer
Postat av: elviraaa

oh nu blev jag superlycklig ju!!

1. vi fick P-A-N-I-K när vi missade den där fula bussen, och vi måste sett asfula ut. det fulaste som finns är när man ser människor som har bråttom till någonting i vanliga kläder springa. det är så fult.

2. 'tyckte de avr fula' - de ÄR fula. men nu har det kommit en ny fluga till svealand - en likadan design som svea mössan fast det står "bad hair day" med en fet comic sans stil. URK.

3.vi bakade ingen tårta tror jag. men om vi gjorde det var den asgod!

4. Ni tvingade med mig till johnossi för att ni hade bråkat. jag åkte buss med er till göteborg för ni lurade i mig att det fanns människor som sålde biljetter där. det fanns det inte trodde ni, så jag fick snällt ta bussen hem igen. sen var det ju en äcklig kille som sålde dom ändå.

5. tysk/dansk/skånsk accent<3

6. massor om jag ska vara ärlig.

7. det var underbart. gandalf är min idol. ärligt talat är det supermobbat att kunna prata som han (supermobbat var ett fult ord)

8. det var också kul. du såg ut som en mumie typ, fast med kläder!!!

9.det var jag som cyklade med pizzan (h) jag var livrädd att jag skulle tappa den:(((( gjorde inte det<3

10. glömmer det aldrig<3

11. SÅ GOD!!! saknar den.

12. HE HE HE HE HE HE HE HE HE HEEE!

13. hihi, ditt kent-foster<3



OCH DET VAR DE SÖTASTE 13 PUNKTERNA NÅGONSIN! PUSSSS MIN LILLA BÄJBI!<3333

2011-01-05 @ 19:20:30
URL: http://everydayfreakshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0