Hej helgen hej på dig helgen.

Lördag och jag sitter och lyssnar på musik och ska snart dra mig mot the mall med kuligt folk. Nya uniform pants behöver inhandlas. Jag råkade göra sönder mina andra...

Igår var jag, Janina och Kathrin på skolans Basketball game. Det var lite kul faktiskt även fast jag inte vet ett skit om basket. Jag fattade iaf att det var bra när vårt lag sköt bollen i korgen. Bra gjort av mig. Jag tog lite finals igår och har bara två kvar på tisdag. För vi är leeeediga på måndag! Nya terminen börjar på onsdag och det ska bli riktigt skönt för jag orkar inte nuvarande terminen mer. Jag får roligare ämnen nu, typ 3D art, religion, Speech och sånt.



Här får ni en ful bild. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0