Min lillasyster.

Jag har en lillasyster som heter Melina.
Hon är 15 år och är min raka motsats på alla sätt och vis. Vi bråkar nästan hela tiden.
Förresten så är hon längre än mig, vilket är lite illa för det är ju jag som är äldst!
När jag åkte till USA hade hon på sig sin rosa mjukisdress på flygplatsen och jag tyckte hon var jättepinsam.
Fast när jag har mina kängor, kentväska och hatt tycker hon att jag är pinsam.

När jag kommer hem ska min syster börja på gymnasiet. Det går ju inte! Hon är ju liten, eller? Det känns precis som det var jag som gick i nian och ville gå teater på gymnasiet. Var jag så liten?

Min lillasyster är dessutom fantastisk. När hon var liten ponnyryttare drömde hon om Globen och Scandenavium. Snart är du där, syster min!

Jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag saknar min syster så mycket. Jag behöver min lillasyster att skrika på och skälla på och hata lite. Och jag behöver henne för att hon ska helt enkelt alltid bara ska finnas där, det är så tomt utan dig Melina...



(Hon kommer nog hata mig för bilden)

Kommentarer
Postat av: yohannis fran GGGBBGGG <3

Assa felicia jag kmr ihag nar du berattade om henne pa campet ahah, minnen <3

2011-01-17 @ 04:49:36
URL: http://pinkgirlsplaybetter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nice, Fille !!! Kraaaaammmm

2011-01-18 @ 21:12:51
Postat av: Anonym

Nice, Fille !!! Kraaaaammmm

2011-01-18 @ 21:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0