Rubriklöst eller helt enkelt för många passande rubriker

Vart på utbytesstudentträffsak. Vi gjorde egnentligen inte så mycket men jag hade kul. Fick av "misstag" en simtur i poolen med min pyjamas på.
Vi hälsade de tre nya studenterna välkomna och vi fick ge tips och råd om hur man får ett lyckat år. Toni, som man skulle kunna säga är "the leader" började prata om hemresa. Då blev det konstigt och jag insåg nog för första gången på riktigt hur kort tid det är kvar tills jag åker hem. Jag har blivit assigned att åka hem 16-19 Juni, men jag tänker byta till 7-9 Juni istället då jag gärna åker hem så tidigt som möjligt. Kul att det kostar 75 dollar att byta bara...

Nu ikväll ska jag göra homework. Kul? Verkligen inte. Fick reda på mina betyg från förra terminen och dem var bättre än vad jag trodde, jag som tar skolan sååå seriöst här. Äh vafasen jag måste ändå plugga ihjäl mig när jag kommer hem så varför inte chilla lite nu?





Kommentarer
Postat av: J

Jag vet! Vi hade ocksa det i lordags o han sa att det ar 17 fria helger kvar, helt sjukt .



Men vad fick du for betyg da? Jag fick tre An o tre Cn haha, men whatever som du sager :)

2011-01-31 @ 17:38:36
URL: http://yooess.blogspot.com
Postat av: Elin

HAHA, jag tror du vet vad jag tänkte på när jag såg bilden.... ledtråd.(Viskaforsskolan+jan sköld.) xD hahahahha

2011-02-01 @ 15:13:41
URL: http://elinceloe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0