Solen fick mig att tänka på glada dagar.

Jag blev rätt brutalt utelåst innan. Satt ute på gräsmattan och läste "Lilla stjärna" som förövrigt är den bästa boken jag läst. Och när jag skulle in och dricka lite vatten så var det låst. Då hade min pappa och syster åkt iväg och låst. Kul...

Menmen, jag fortsatte att sitta ute och läsa och fundera lite. Blev typ helt överlycklig när jag insåg att jag är inne på min sista månad i Sverige och att jag snart drar till USAAAAA! Det är helt sjuktmegasuperawesome!

Nu har jag iaf kommit in och sitter och lyssnar på kent, på engelska dock. Är inte överförtjust i Kent på engelska. Men Kent som Kent. Jag älskar Kent. Hur kan man leva utan Kent?!
De släpper nytt album 30 juni förresten! JAG SKA HA JAG SKA HA JAG SKA HA!

747 på engelska. (Okejdå, det är nästan lika bra som på svenska)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0