Svar till Frida!

Jag skulle jättegärna ha skickat ett e-mail men min mail har fått för sig att inte fungera. Dåligt.

EF discovery tours är verkligen något jag rekomenderar starkt! Den veckan är absolut med på listan över de bästa veckorna här i usa. Jag hade så himla roligt och träffade så fint folk.
Först var vi i Los Angeles i tre dagar, sedan drog vi vidare till Las Vegas där vi stannade en dag för att sedan dra mot Grand Canyon. Sista dagen spenderades i Phoenix, Arizona.

Visst var det en del bussåkande och givetvis sög det just då när man satt där på bussen och hade tråkigt. Men nu när jag tänker tillbaka på det så var det inte alls så farligt faktiskt. Man glömmer hur tråkigt man hade fort när man är framme dit man ska och har kul.

För detta kalaset betalade jag cirkus 1.500 dollar. Mer eller mindre, minns inte exakt summa då jag bokade resan i november. Men helt ärligt så får man väldigt mycket för pengarna. Det enda vi betalade ur egen ficka var lunch och personliga utgifter, som shopping t.ex. Allt annat är inkluderat i priset. Jag tycker absolut det var värt varenda krona (eller dollar, kanske? haha).

Tycker du ska överväga discovery tour när du drar till usa. Jag hade skitkul!
Hoppas du fick svar på vad du ville ha svar på.
Ha det asbra nu sista tiden innan ditt supermegaawesome utbytesår börjar.
Puss och kram :)


Och om man har tur får man posa med presidenten på discovery tour.
haha.

Kommentarer
Postat av: louise

discoverytour i usa låter mycket bättre än i frankike, här betalar man ca 4500 kr för en ski-trip, och resan dit är inte ens betald.. men av det jag förstått om EF så lägger det ner mer krut på usa. hur mycket är 1.500 dollar i kronor?



take care!

2011-04-19 @ 19:42:45
URL: http://louisegranlund.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack så mycket för svaret! :D

2011-04-20 @ 22:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0