A+

Idag sa min historialärare, mr Fleugge "Jag tycker det är orättvist att Felicia bara lär sig om Amerika hela tiden, så nu ska ni få lära er lite om Sverige".
Sagt och gjort. Han delade helt seriöst ut ett quiz i Svenska jultraditioner. Sen fick jag säga rätt svar och det hördes en massa "oooooh no!" och "yeeeeeessss!" Också en massa skratt när jag svarade på frågan om halmbockar.
Sedan började Mr Fleugge sjunga Stilla natt (ja, på svenska) då grät jag av skratt.



Han sa att om jag inte hade alla rätt så var jag norsk.
Fast jag blev inte norsk.

Kommentarer
Postat av: Josefin

nej vad skön lärare!

2010-12-18 @ 07:15:29
URL: http://yooessblogspot.com
Postat av: Pappa

Nice, Skön Lärare... Det va en Bra Lektion som säkert lärde dom ett & annat !!! Puss Pappa...

2010-12-18 @ 18:50:08
Postat av: Mamma

2010-12-18 @ 20:22:45
Postat av: Mamma

Hahaha tur att jag inte får hem en norrbagge :-)))))

2010-12-18 @ 20:25:38
Postat av: Felicia nr 2

Haha! Grym lärare.

Vilken fin/rolig/intressant (och allt sånt) blogg du haver!



När fasiken kommer du hem?

2010-12-20 @ 19:50:44
URL: http://detonerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0