Hur fan lyckas man?

Hur lyckas man alltid se så retarded ut på passfoton?!
Jag har alltså fixar passet idag. Och jag verkligen ansträngde mig för att se lite normal ut iaf. Men nej, precis som alltid så ser jag ut som stryk!
Man kanske ska sluta att anstränga sig?

»Jazzhuset e fullt av trix å coca cola-chiks å kicks.
han har skrivit det och det,
och Hon e där från sex till sex.

Och ut på synthesizer-golvet,
Ner i ljuva livet
Upp på taken
Över staden
Under fabriksmolnen

Jag ser:
Elvispojkarna som slänger upp påskliljorna
andra Långgatan-flickorna
med hjärtat av på mitten
när Jag går runt här i feber
nere vid kanalerna
och nån dag är Jag glömd här...
«

Jag får sån lust att dansa av den biten. (Ur Kom Igen Lena med Håkan Hellström)



Kommentarer
Postat av: Alice

Okej :) Jag tänkte åka med de från början men sedan blev det explorius :)

2010-05-18 @ 20:01:52
URL: http://aliceintexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0