I guess this is a goodbye?

Dags att bli sentimental!
Sitter med datorn i knät och ser på 27 Dresses (Den är fan sämre än vad jag minns den).
Huset är läskigt tomt nu och jag inser sakta att det faktikst är sista natten här i Viskafors.

För er lite mindre insatta så ligger alltså Viskafors ca. 1,5 mil utanför Borås och kan sammanfattas som en liten jäkla förort där alla är tredjedelskusiner och vet allt om alla. Men det är trotsallt stället jag bott på i hela mitt liv, genomlidit grundskolan och träffat några av de viktigaste personerna i mitt liv.

Tväråsavägen. Gatan där jag bor.

Men nu är det dags att lämna barndomen bakom mig och flytta in till stan. Det ska faktiskt bli väldigt skönt och hyffsat kul. Jag hinenr ju knappt bo där inne någonting innan jag flyttar till USAAAAAAAA!
Jag längtar sönder!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

såg att du skulle åka med EF, ska du på deras Culture and Languages Camp? :)

2010-05-25 @ 22:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0