Mackan!

Min nya MacBook har fått ett namn - Mackan.
Just nu står han på en flyttlåda. Flyttlasset går på söndag, fast nästan allt är redan i det nya huset. Vi har t.ex bara fyra tallrikar nu här hemma... Inte ens mina skivor och min gitarr är här hemma.

Idag så glömde jag att hämta ut passet. BRAAAAA Felicia, BRAAAAA! Det var regnet som distraherade mig. Det öste verkligen ner och jag ifrågasatte om myten om att det regnar mest i Borås verkligen var en myt. Kvällen är lite orkar, det kanske blir Kulturnatta (som förövrigt bytt namn till bara kulturnatt, skandal enligt mig) med Andrea eller så blir det bara chill och plugg hemma. Kulturnatta känns lite B i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0