D-Ö-D

Hej jag var ledig igår och bara för det så känns det som söndag. Därför blir jag extra glad när jag inser att det är lördag och att jag är ledig imorn med.

Idag dog jag lite. Hade först 1h typ konditionsträning. SEN hade vi 2h swim practice.
Idag har jag fått massa gjort också. Städat mitt rum, pratat med Viccan och Kristin på skype. Vi pratade planer för eventuellt discovery tour tsm.
Senare ikväll ska jag sitta barnvakt.

Men nu ska jag chilla och läsa ( jag hinner aldrig att läsa annars :<<<<< ) kanske äta lite kakor också. Heheheh!



Kommentarer
Postat av: Josefine

aa din blogg är jättebra! trodde attt du bara twittrade nu för tiden men icke! håller med utbytesstudenterna är de sköna människorna :)

2010-11-10 @ 03:37:15
URL: http://yooessblogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0