Mitt i natta.

Jag sitter i köket och lyssnar på soundtracket till Wicked och skriver värsta uppsatsen om Sveriges historia, högtider och matkultur. På tisdags har min grupp i Advanced foods presentation och min grupp valde Sverige vilket jag tyckte var kul. Sverige är nog intressantare än vad man tänker på. Det allra bästa är att vi kan använda mig som källa. För varför behöver jag en källa för att veta vilka högtider vi firar i Sverige när jag är född och uppvuxen i Sverige?

Snart får jag väl hoppa till sängs, men först ska jag skriva klart om mitt kära land Sverige.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Snart dags att Packa Väskorna !!! Puss Pappa

2011-04-26 @ 19:38:49
Postat av: Pappa

Snart Dags att Packa Väskorna... Puss Pappa

2011-04-26 @ 19:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0