Punkt-inlägg

1. Mando Diao till Peace and Love. Är inte det riktigt grymt eller?
2. Läxor.
3. Alla har sportlov nästa vecka. Jag ska gå i skolan och dö lite.
4. Jag avskyr snö.
5. Avskyr är ett kul ord.
6. Det är askallt.
7. Jag har abolut ingenting att skriva om.
8. Snälla ha överseende, det händer inget just nu.
9. Kommentera mera!
10. Tio punkter räcker. Nu fyller jag i min study guide for history istället.


Bjuder på en trevlig gammal bild som togs innan snön och överdrivet
mycket läxor förpestade mitt liv.

Kommentarer
Postat av: seriöst

1. du får inte glömma av alla andra grymma artister, håkan, r&f, all time low, säkert! osv osv...

2. jag har inga läxor....

3. jag har sportlov, och jag ska med lotta och hennes familj och åka snowboard i hassela =DD

4. jag med. det blev vår i sverige ett tag, sen kom snön tillbaka igen....

5. faktiskt! av skyr. ett ord gjort av skyr. jag undrar vad skyr är.

6. här med. och det BLÅSER hela tiden. av skyr blåst.

7. inte jag heller, har en tråkig datakunskapslektion...

8. Det är lugnt, jag har överseende (jag är gud, ser allt ovanifrån = överseende)

9.JAG KOMMENTERAR JuUUU!

10. Heidoooo, kom hem snart <333333

2011-02-11 @ 08:38:20
URL: http://everydayfreakshow.blogg.se/
Postat av: seriöst

1. du får inte glömma av alla andra grymma artister, håkan, r&f, all time low, säkert! osv osv...

2. jag har inga läxor....

3. jag har sportlov, och jag ska med lotta och hennes familj och åka snowboard i hassela =DD

4. jag med. det blev vår i sverige ett tag, sen kom snön tillbaka igen....

5. faktiskt! av skyr. ett ord gjort av skyr. jag undrar vad skyr är.

6. här med. och det BLÅSER hela tiden. av skyr blåst.

7. inte jag heller, har en tråkig datakunskapslektion...

8. Det är lugnt, jag har överseende (jag är gud, ser allt ovanifrån = överseende)

9.JAG KOMMENTERAR JuUUU!

10. Heidoooo, kom hem snart <333333

2011-02-11 @ 08:39:49
URL: http://everydayfreakshow.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://liinaaslund.blogg.se/ kommentera! :)

2011-02-11 @ 09:05:36
Postat av: josefine

fin blogg (:

2011-02-11 @ 09:25:36
URL: http://jjosefinemattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0