Sommarjobbelijobb.

Idag sökte jag sommarjobb inom Borås kommun. Känner att jag måste tjäna lite cash i sommar. Blev dock lite sur över att man inte kunde välja både äldreomsorg och övrigt, då jag kan tänka mig att jobba med vilket som...
Men nu håller jag iaf alla tummar och tår för att jag får en plats någonstans.

Det känns så sjukt att mina före detta klass har börjar välja IV val och sådant jox inför trean. Herrejesus, trean som alltid känts så avlägset. För första gången på länge är jag tacksam över att mitt utbytesår inte räknas hemma. Jag är inte redo att bli stor än.

Fast jo, kanske. Men jag vill nog komma hem först.




Lagom gamal bild.
Men ack och ve vad den gör mig glad.
Tagen i England, efter att vi käkat lunch i en fin park, det var sommar
och det var varmt och jag var glad.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fin Bild, Gillar när du är Glad... Hörs Snart !!! Kram Pappa

2011-02-15 @ 08:56:40
Postat av: Elin

SV: ...Och du tror inte att vi saknar dig så mkt att det gör ont??!! :( <3

2011-02-15 @ 09:58:35
URL: http://elinceloe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0