Halvår

Igår var det 6 månader sedan jag kom hit till USA. Tiden går så fort och jag börjar bli lite farträdd. Jag hänger inte riktigt med, jag har bara vart här tre månader mentalt. Finns det någon som känner igen sig?

Tänker citera min egen facebookstatus ‎"6 månader. Ny termin imorgon och markus krunegård sjunger att ibland gör man rätt ibland gör man fel, lev med det!"
Fast just nu lyssnar jag på fransk musik för jag har nog blivit kär i fransk musik.
Imorgon börjar äntligen den nya terminen och det betyder att jag bara sitter och gör absolut ingenting ikväll, för jag behöver inte göra något. Det är nog första gången sedan i början av skolåret jag ser fram emot att gå till skolan. Fast lyckan över en ny termin lär väl bara vara i två veckor innan det blir tråkig rutin.


kl. 06.00 på landvetter flygplats för 6 månader sedan.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Love You Fille...

2011-01-25 @ 07:55:45
Postat av: elin

Jag känner igen mig verkligen! Usch vad tiden går alldeles för snabbt! Samtidigt kan jag knappt vänta tills jag får komma hem

2011-02-08 @ 06:59:45
URL: http://elinblom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0