It's over...

Too many emotions at the same time makes me feel... empty.
Är det normalt eller?

Ja, jag har verkligen alla sorters känslor going just nu. Helt galet!
Imorgon lämnar jag Amerika. Inte för gott, men för ett tag.
Jag förstår inte att året har gått så fort. Jag trodde verkligen inte att denna dagen skulle komma.
Vid juletider var jag beredd på att åka hem (det kan vi ta i ett annat inlägg) och trodde aldrig jag skulle klara mig hela vägen hit.
Men det gjorde jag.
Jag tänker skriva ihop någon slags sammanfattaning av mitt år, men det får bli när jag kommit hem. Jag har vart så sjukt busy the last couple of days så jag har inte haft tid.

Anyway, Imorgon åker jag hem.
På torsdag morgon ser jag Göteborg under molnen.

Kommentarer
Postat av: Cindy

It is hard to believe your year is at the end. I too thought you were going home at Christmas time, but you didn't you pushed thru the homesickness and did it. I can't tell you how proud I am of you and all you accomplished this year. You put yourself out there and tried new things. We love you and will miss you alot.

Love

Cindy

2011-06-08 @ 19:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0