Min mobil.

Min fina, underbara familj kommer hit på TORSDAG! Jag kan inte fatta att det är sant. Torsdag. Oj som jag har längtat.

I samband med detta så letade jag fram min systers gamla, rosa mobil jag har lånat ett tag sedan min mobil blev stulen förra året (elller... Någon hittade den på skåpen i skolan och behöll den. Taskigt).

Anyway, Jag har inte satt på den sedan Augusti förra året och att få Grattis-på-17års-dagen-sms var ganska så roligt.

Kikade igenom gamla sms jag skickade under de sista dagarna i Sverige och första två veckorna i staterna och hittade ett sms som min käre vän Emmouh skrev "Jag saknar dig redan, fast jag tror nog tio månader går fort ändå".
Vips, nu har tio månader gått! Ja, idag är det faktiskt exakt tio månader sedan jag satt på flyget till Boston.
Vips, på torsdag är det dags för mig att krama min familj igen.
Vips, om en vecka eller så är det dags att packa resväskan.
Vips, om tre veckor är det dags att sitta på flyget hem till Göteborg.

Tid är något galet som jag aldrig har förstått mig på.



Hyffast osmickarande bild på mig när jag sitter med plugg över hela köks-
bordet och min fula rosa mobil i handen och skrattar så jag gråter till alla
filmer och bilder som tagits med den förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Haha... Nu går vi snart & Lägger oss, När vi Vaknar är det dags att dra till the US... Har bokat en Svit på Trump Plaza, 1650 sq Feet stooor... Det är väl sisådär 150 Kvadratmeter med 2tvåtwozwei Badrum !!! Syns Snart !!!! Pappsen

2011-05-18 @ 20:47:35
Postat av: Pappa

Haha... Nu går vi snart & Lägger oss, När vi Vaknar är det dags att dra till the US... Har bokat en Svit på Trump Plaza, 1650 sq Feet stooor... Det är väl sisådär 150 Kvadratmeter med 2tvåtwozwei Badrum !!! Syns Snart !!!! Pappsen

2011-05-18 @ 20:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0