Hemma och helt...

Ja, jag vet inte! Detta var några drömmars dagar.

Jag har sett Killerpilze, vilket jag har drömt om sen jag gick i typ sjuan/åttan. Och det var mer än sjukt bra! Nej, jag finner inte ord och det var så mycket häftigt som hände, så jag skulle behöva minst tjugo blogginlägg för att förklara!
En liten bild sammanfattning bjuder jag på iaf :)


Lotta och Felicia (Lite FÖR förväntansfulla på båten mellan gbg och kiel)


I den långa väntan hann vi signa en bänk och göra en snygg mix av
tyska och engelska.


Som enda svenskar på plats måste man synas! Ena flaggan gav vi till
bandet (och dem blev minst sagt förvånade över att vi kommit hela
vägen från sverige för att se dem).
Den andra ligger nu i tryggt förvar
i mitt rum.


Sångaren Jo, trummisen Fabi och "konsert-basisten" Benni/Benny
i bakgrunden.


Efter konserten snackade vi lite med basisten i förbandet Amplify.
Mycket trevlig prick må jag säga :)


Kommentarer
Postat av: Fritiof

Jag har länkat dig nu, du kan länka mig med om du vill! :D

2010-04-09 @ 14:48:38
URL: http://usafrillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0