Mejl från min värdmamma

Kom hem och fick en glad överaskning - Ett mejl från min värdmamma Cindy! Allt verkar ur bra som helst. Jag kommer bl.a få möjligheter att rida då familjen känner några som har stall.
Värdmamman Cindy är ju också en sån där IEC, så hon kommer vara det åt några tjejer under året som hon ordnar träffar med ca. en gång i månaden. Det är en tjej från Tyskland och en från Thailand än sålänge.
Den tyska tjejen rider tydligen också.

Familjen Harker är då Cindy och John och deras barn Lindsay 20, Austin 18 och Ethan 10. Dem har två hundar, Remy och Lilly och en katt, Peekabo.
Hundar ska bli kul, men katten... Jag vill motvilligt erkänna att jag hatar katter, men hoppas faktikst att jag kan komma överens med den ;)
Dem bor i nordöstra delen av stan och har en pool! Lite coolt ju.

Jag ser verkligen fram emot allting och familjen verkar jättetrevlig!

Jag har precis pratat med min mamma och syster på telefon och ska svara på mejlet nu. Lite osäker på vad jag ska skriva, sånt här gör mig nervös.

Jag är redo. USA väntar på mig!

 


Kommentarer
Postat av: Mikelina

är Austin snygg?

2010-04-22 @ 19:00:10
URL: http://linacharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0