Usch och fy och blä!

Jag är såhäääär otaggad på ALLT!
Önskar att jag på något sätt kunde stanna tiden och bara sova ut i några dagar.
Ska läsa fem miljoner sidor i min skit tråkiga historiabok, sen ska jag gå upp i mitt rum och påminnas om att jag måste städa det för att det ska vara visning i huset när som helst. Sen imorn ska min förbannade klocka ringa vid 05:30 tiden, så att jag sedan kan stressa iväg till bussen som går 07:10... Sen ska jag gå runt och vara helt borta p.g.a min sömnbrist och sen ska jag springa till bussen som går 10 minuter efter att vi har slutat (Och om jag känner min engelsklärare rätt så kommer hon dra över lektionen några minuter). Sen börjar allt om igen...
Orkar inte ens USA förtillfället.

OND CIRKEL.
Nu ska jag duscha och tröstäta glass.
Sådeså.
Hejdå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0