uppför utför uppför utför.

Livet är en riktig bergochdalbana just nu! Trots mitt totala sammanbrott förra veckan så mår jag mycket bättre just nu, längtar efter att få komma in i vardagen när skolan börjar. Tror jag kan behöva det. Den börjar på tisdag så det är inte farligt många dagar kvar.

Här borta händer det för mycket för att jag ska kunna få plats med allt i ett blogg-inlägg. Jag hatar att sova på morgonen eftersom att det är då jag har hemlängtan (hahah!) Och just därför ger mitt rum mig dåliga vibbar. Men på lördag flyttar Janina in i mitt rum, så jag hoppas det blir bättre då.

bakade världens bästa kakor igår förresten! Snickerdoodles, och de innehåller inte ens snickers! (jag hatar snickers).

Saknar folk från camp och sverige som attan. Dags att sluta göra det så jag inte slösar bort tid på att må dåligt, har redan varit här i snart en månad och är rätt säker på att året kommer gå fortare än vad jag tror.

Idag då? Jo, jag och Janina ska till the mall för att hitta en bikini till Janina eftersom hon inte tog med sig någon. Imorgon kommer nämligen min IEC och RC Tonis studenter hit på någon slags grillkväll och eventuellt ska vi också bada i poolen, så Janina är i behov av en bikini.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0