At caaaaaaaaamp.punkt

Är på camp... Har gråtit floder och känner på att ta mina älskade jättefina nylonstrumpbyxor med hjärtan och hänga mig utanför fönstret.
Jag har inga vänner här.
Jag vill åka hem.




...NOT! Jag har skitkul!!! Just nu är jag i Kristins rum, där jag känner mig mer hemma än i mitt eget rum här på Norwich University, Northfield, Vermont, USA, Amerika, Världen, Universum.
Idag har vi som vanligt haft lite lektioner i Histroy, English och Life in America och nu är det snart dags att ha sista lektionen i Current Issues.

Senare ikväll ska vi till The Mall (wal-mart och några tråkiga souverniraffärer) och ha det mycket trevligt. Allt blir trevligt om man är med roliga människor här. Tillochmed Baseball matchen igår var trevlig.

Ännu senare ikväll kommer det en hypnotisör (Vi tjejer som ville bli hypontiserade blev rekomenderade att inte bära klänning... eh?).

Alltså, livet leker här at camp och jag kan lugnt säga att denna tiden ligger på listan över de bästa hitills i livet :)

"fasen vad snygg! **** *****! "(lyssnar på bruceans egen born in the usa också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0