camp-el-li-camp

Sitter återigen i Kristins rum, och smyglånar hennes dator. För min datorladdare passar inte i min adapter (????) försökte hitta en på walmart, men det fanns ingen.

Förövrigt har det hänt grejer här under camp förutom Boston resor och hypnotisörer (vilket jag LOVAR att ägna ett inlägg åt att berätta, för det var AWESOME!) jag har fått en ny värdsyster!

Det blev tyvärr inte charlotte från tyskland, då hennes föräldrar inte ville betala skolavgiften eller något. Så nu ska jag bo tsm med Janina från Spanien istället :D Och hon ska till och med gå på samma skola som mig, så jag känner någon iaf. Skönt.

Nu ska vi snart käka, och jag är hungrig som vanligt fast vi äter hela tiden. Kristin säger att det beror på att man inte äter något fullkorn här. Kan nog stämma.

Förlåt för korta, osammanhängade inlägg men ta det som ett tecken på att jag har det awesome här :)

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: ne det finns inte mkt som är godare än dom ;D jag lovar att be henne baka några till när du kommer hem ;) så har du något mer att se fram emot^^ <333

2010-07-28 @ 23:37:15
URL: http://elinceloe.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan köpa en adapter till datorn på best buy där köpte jag min förra året när jag var utbytesstudent

2010-07-30 @ 11:51:37
Postat av: Maddeman

Se till att lära dig spanska nu när du ska ha en värdsyster som kan det! Promise mig det!<3

2010-08-04 @ 17:27:40
Postat av: Jossi

AH! Kan inte vänta tills man får åka själv! Vill du länka? :D

2010-08-04 @ 22:37:02
URL: http://jossipaaventyr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0