Det är varmt, eller?

Varmt som attan är det och åska lär det bli snart för jag har sjuhelvetes ont i huvudet. Men... Jag är så glad ändå!
Har spenderat hela helgen hemma i Borås med några av mina fina vänner. Fick ett underbart album med bilder från alla våra år av Lotta och Elvira (Kanske lägger upp något foto ikväll).

Tyvärr hoppade jag filmkväll med Andrea&co ikväll och drog ner till Varberg igen för att istället fika med mormor, Uffe, farmor, farfar, mamma, pappa och Melina. Och nu är jag lite småelak och tvingar min familj på att lyssna på medans jag sjunger med i Håkan Hellström låtar och packar samtidigt.

Trodde aldrig att man kunde ha så kul när man packade. Visst är det lite underbart att bara packa och veta att om bara några dagar börjar "det stora äventyret" (tänk er lite Ola i Wild Kids accent där)?

Kommentarer
Postat av: kristin

sv, hahhaha gissabajset ola i mitt hjärta!

yes ska mellanlanda i washington dc den 31, kommer åka från campet jättetidigt på morgonen tror jag. Jag är taggad som bara den, kommer verkligen bli kul det här! Då ses vi ju på Landvetter, och kul att du ska till Norwich, alla andra svenskar verkar åka till Bryant. Är du också hur taggad som helst o lite nervös på ett bra sätt? :D

2010-07-11 @ 21:01:55
URL: http://kristinfe.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tycker bara det känns så himla konstigt att packa. Jag har fortfarande inte fattat att jag åker snart! haha :D

2010-07-11 @ 22:28:50
URL: http://ienannandelavky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0