Tjöööööööööt och bad dreams!

Det känns som om jag inte pratar något annat än USA.
USA USA USA USA USA USA!!!
Men helt seriöst så tänker jag faktikst inte på något annat. Någon som känner igen sig? Det är liksom två dagar kvar nu, jag åker I ÖVERMORGON! Hur sjukt är det inte?


Dessutom drömde jag värsta mardrömmen imorses.
Det var typ att jag vaknade hemma helt vanligt, kollade klockan... Lördagen 17 Juli 2010 kl.
07:50 (planet går 07:55)
Så jag får panik men hoppas att det bara är ett skämt. Sen ska jag springa in till mina föräldrars sovrum, och så springer jag i en lång korridor med klockor som ser ut som klockorna i salvador dalí målningarna samtidigt som jag sakta inser att jag missar planet...

Det var helt underbart att vakna sen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, fyfan vilken hemsk dröm! Tur att det bara var en dröm då ;D

Jo, jag åker med explorius (: dudå?

Kram

2010-07-15 @ 16:17:16
URL: http://annakw.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar: Okej (:

Ah jag tycker dem är jätte bra. Eftersom dem har ett lågt, bestämt antal som åker varje år så blir det mer personligt när man pratar med dem som jobbar på Explorius. Dem vet vem man är när man hör av sig och svarar då mer personligt. Dessutom är ju tre dagars campet i New York ett plus i kanten. (: Ska du på något camp innan ?

2010-07-15 @ 16:47:15
URL: http://annakw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0