"vi ses"

Har valt att inte använda ordet Hejdå. Vi ses är mycket bättre, för det är ju precis så det är. Vi ses ju fakiskt igen. Det dröjer dock tio månader. Men med tanke på hur snabbt detta året gick så är det inga problem. Dessutom har jag blivit lovad välkomstkramar på landvetter när jag kommer hem.

Överaskande nog var det inte så jobbigt som jag trodde att säga "vi ses" till mina närmsta vänner faktikst. Jag fattade inte riktigt, det kändes ungefär som "Vi ses om två dagar".
Tror kollapsen kommer imorgon på flygplatsen.

Nu är det sista kvällen i Sverige. Packa och käka middag med familjen. Tror inte jag kommer att sova något heller, ska ju ändå upp vid halv fyra tiden.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi kommer sakna dig fopps! Men, som sagt vi ses! Och till dess, ha det sjuukligt GRYMT!! :D

2010-07-16 @ 22:29:00
URL: http://sofieegustavsson.blogg.se/
Postat av: Maddeman

tänker på dig foppa<3 tror du har grymt mkt roligare och häftigare i det tjockalandet än vi här hemma! puss på dig.

2010-07-22 @ 11:45:50
Postat av: Hanna

Jag tänkte att du måste ju ha en blogg, nu när du ska vara i USA och så. Och det hade du också! Jag tänker följa den med spänning.

2010-07-23 @ 16:31:31
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0