Brevväxla.

Jag och Emmouh har världens idé! Under mitt år i USA ska vi brevväxla! Hur coolt är inte det? Som när man var liten och hade massa brevvänner.

Frågan är om det blir för dyrt... Om det är någon som vet vad porto till USA går på så släng gärna in en liten kommentar. Jag hoppas det inte är det, för jag är supertaggad på brev! :D

Och på tal om brev så överväger jag att skicka ett till värdfamiljen. Något kul litet brev med någon foto och så. Får klura på det ett tag till, och fixa färdigt allt skolarbete först.
Nu ska jag sova, jag har fortfarande feber och lär bli hemma imorgon också.


Kommentarer
Postat av: Louise

jag tror att portot är ungefär en tjuga (:

2010-06-08 @ 09:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0