Tack!

"No one ever said it would be this hard. Oh take me back to the start"

Var det inte förra veckan jag kände mig som en liten myra när jag sprang runt med en karta farmför näsan i den gigantiska skolan och letade mig fram till klassrummen? var det inte förra veckan vi inte hittade våra skåp och hade namnlappar på bänkarna i klassrummen?

Nej, det var tydligen i början av läsåret. Imorn är det tydligen skolavslutning.
Tack för det värsta och absolut BÄSTA året i mitt liv. Tack alla sköna människor jag har träffat.
Tack SP09J - skolans coolaste journalistik & författarskap klass.

En gång SP09J:are, ALLTID SP09J:are!
Jag ska stå längst fram occh djura när ni springer ut på er student!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0