Varför?!

Det finns så mycket som jag vill göra, måste göra, behöver göra och borde göra. Ändå gör jag det inte!
En månad kvar nu! EN YNKA MÅNAD!
En månad går fortare än att säga flaskhalsetikettpåfastsättarassisten! (Nu var jag väl rolig? Njee...)
Kommer ihåg när jag sa: Ett halvår kvar, tiden kommer gå så seeeegt.
HAHA! Jo tjena.

Jag är verkligen helt galet excited men samtidigt börjar den där nervositeten komma smygande när man minst anar det och sticka till i några sekunder och sedan försvinna.

Sista dagen i skolan när jag sprang på Emmouh, Emma, Ida och Andrea då bröt jag ihop och snyftade typ: detta är sista dagen på Bäckäng för mig på ett helt år. wäääääääh!!!
Herregud, jag kommer ju tillbaka. Känner mig lite som känsloladdad bomb ibland.

Fast i tisdags när jag blev utelåst och låg och solade i det vacka vädret kom jag på mig själv med att tänka: Bara en månad kvar i Sverige. GÖÖÖÖÖTT!!!
haha?




Kommentarer
Postat av: Ellen Millard

Fello, du är så jäkla cool! Och jag saknar dig...<3

2010-06-18 @ 11:18:54
URL: http://millard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0