INDIANA!

Nu har jag fått en värdfamilj! Helt sjukt!
Tänkte dra hela historien.


Det började i fredags då, när min mamma skulle skjutsa hem mig från skolan. Så ringer mammas mobil och tillslut märker jag att dem pratar om mig. När mamma tillslut lägger på så säger hon: De har hittat en värdfamilj till dig.
Jag blev as glad och sedan när vi kom hem så fick vi ett mejl med mer info.

De bor i Fort Wayne i Indiana och har tre barn, två söner och en dotter. De anordnar aktiviteter för EF stundenter i Indiana typ. Skolan jag ska gå på är en kristen privat skola. Och jag har absolut ingen aning om hur det blir, men enligt hon min mamma pratade med så var det ingen jätte kristen skola. Vi skulle iaf höra av oss idag (måndag) för att bekräfta platsen.

Så nu på morgonen så ringde min mamma innan jag åkte till skolan. Och tadaaaa... Jag har en familj!



Kommentarer
Postat av: anna

nej fyfan va roligt felicia. fyfan va kul. men jag vill inte att du ska faaaaaaraaa!! haha! gå på massa konserter, make me proud.. ah gråter satan så kul du kommer ha de. :) ♥ ♥

2010-03-15 @ 21:59:07
URL: http://www.annnava.wordpress.com
Postat av: Felicia

Hej! vad kul att du redan har fått familj :D jag åker också till usa i höst, ska vi länka? :)

2010-03-22 @ 12:41:58
URL: http://feliciabs.blogg.se/
Postat av: My

Hej! Vad roligt att du fått värdfamilj. Vet du vart i Indiana du ska bo?? Jag ska nämligen också till USA nästa läsår. Och har blivit placerad i en familj som bor i Logansport, Indiana. Så det vore roligt att veta vart du hamnar.

2010-04-07 @ 13:03:04
URL: http://myusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0