Drömmen om Killerpilze

Killerpilze - Drei


Min förkärlek till mina tyska pojkar växer sig starkare nu när dem släppt nytt album.
Och dessutom så ska jag och världens bästa Lotta se dem i HAMBURG om exakt två veckor.
Har tappat räkningen alla gånger vi viskat mitt i natten om hur sjukt coolt det skulle vara att se dem live.
Om två veckor kan vi viska om hur coolt det var att se dem live.
Hur många gånger har vi inte suttit tysta hur länge som helst och bara lyssnat? Hur många gånger har vi inte tittat på Lottas live dvd och önskat att vi också stod där?
Haha, Nu ska vi det! I Hamburg dessutom. Detta kommet att bli det bästa på länge. Och jag ska se till att Lotta inte svimmar när hon ser Fabi (Killen till vänster) på riktigt - Svettig vid sina trummor *asg* Lotta har drömt om det i två år snart ;)  
Jag tänker inte sitta här och bli sentimental, men ack vad vi har drömt om detta! Och när vi blir myndiga flickor (inklusive Elvira då också) Då ska vi fan dra rätt ner till Rock Im Hof och leva livet! Puss som fan på't.



Kommentarer
Postat av: Julia

Hejhej! Hittade din blogg via en annan blogg och ville bara berätta att jag har länkat till dig på mig blogg, jag ska själv åka iväg till USA 2010/2011. :) Alltid kul att hitta några som ska iväg samtidigt. Hade varit kul att bli länkad tillbaka, dock inget krav ;) haha

/ Julia

http://hotchocolatewithcream.blogg.se

2010-03-23 @ 20:25:33
URL: http://hotchocolatewithcream.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Precis som tjejen ovan och dig , åker även jag iväg i höst till USA. Vore kul med länkningar mellan bloggarna =)

Lägger till dig nu direkt i alla fall !

Kram

2010-03-24 @ 20:05:30
URL: http://annakw.blogg.se/
Postat av: LOTTA THE BEST

HAhahahaha, fille, fabi är killen till höger hahahaha :D



men ja, det är helt sjukt. och JA, jag kommer dö när jag ser fabi. men so what?!



och sommaren 2012, då jävlar blir det tyskland runt och rock im hof för hela slanten!

2010-03-24 @ 20:11:20
URL: http://worldoflotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0