grå



Jag är trött. Verkligen jättetrött. Även fast jag sov i två timmar innan.
Jag har absolut inget kul att skriva om. Imorn är det NP i matte - vilket
kommer att gå åt helvete! Sen är det iaf lite lov. Lotta och Elvira kommer.
På fredag ska jag och Lotta se Johnossi i gbg.
Var ute på promenad med Emmouh för någon timme sedan.
Försöker få med min mamma till polisen så vi kan fixa det förbannade
passet.

Jaha? Vad nu då? Försöka plugga mer matte? Jävla skitmatte!

(förlåt för meningslösa och arga/sura/deppiga inlägg. Livet har vart bättre)

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej!

Jag har precis startat upp min usa blogg och jag undrar om vi kan länka till varandra?

Ha det bra!

2010-05-12 @ 15:43:57
URL: http://aliceintexas.blogg.se/
Postat av: Alice

Haha jag gör det samma :)Indiana verkar också jätte nice, har du fått en bra familj? :)

2010-05-12 @ 19:56:47
URL: http://aliceintexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0