Liten parantes

Ville bara berätta om hur sjkut underbar dag jag hade igår!
När jag gick i ösregn efter en kul kväll på IMU på Åhaga med vänner var jag nog lyckligare än på länge.
Och när jag kom hem låg filmen The Green Mile och mina visumhandlingar på köksbordet.

Har fått mail från värdfamiljen idag. Åh, jag blir ju nästan tårögd så söta är dom!
Synd bara att jag är sämst i Sverige på att skriva mail.
Noveller, poesi och manusliknande grejer är hur enkelt som heslt, men mail... Njaaa inte min grej.






Vill bara säga att jag kommer att sakna dig mycket.
Vilket du redan vet. Men det kommer seriöst bli jättejobbigt att inte
se dig vareviga dag. För du är faktikst världens enda och bästa Emmouh.

(Förlåt för depptext? eller nått. Nu ska jag sova!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0