Sunday, bloody Sunday.

Nej, jag bara skojar. Dock känns det som söndag.
Helgen har varit riktigt bra!
Speciellt Johnossi igår. Det var sjukt bra! Hamnar absolut bland de bästa  på "konsertlistan".

Lotta och Elvira åkte hem vid halv fyra tiden, och jag drog vidare på släktkalas.
Tanken slog mig att min släkt kan ha varit en av orsakerna till att jag blivit som jag blivit?
Min äldsta kusin berättade t.ex att hon och min andra "storkusin" brukade klä ut mig och leka småstjärnorna med mig... Min mamma berättade att jag sprang bort på Astrid Lindgrens värld en gång...

Jag kommer sakna släkten.
(Jag vet att jag brukar vara ironisk, men tro det eller ej. Jag är fullt seriös nu)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0